Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i Gwarancje

Poniższy tekst jest cytatem z Regulaminu sklepu

Gwarancja | Zwroty | Reklamacje

12. Produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach, jeśli opis produktu nie stanowi inaczej.

13. Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

14. Zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 25 grudnia 2014 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego wysyłkowo przez konsumenta w terminie do 14 dni od daty zakupu.

15. Zachęcamy aby towar był odesłany do sklepu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Towar nie może nosić żadnych śladów używania, musi być kompletny, zaopatrzony w oryginalną dokumentację (w tym oryginał dowodu zakupu). Zwrot należności za towar dokonujemy przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. Płatności dokonane za pomocą karty kredytowej będą zwracane w formie uznania na rachunk karty. Płatności dokonane przez PayU, PayPal będą zwracane przez te serwisy

16. Towar zwracany zgodnie z powyższymi wytycznymi należy dostarczyć pod adres siedziby sprawdającego:

17. Staramy się, aby informacje o produktach na stronie www.em-jot.pasaz24.pl były rzetelne i sprawdzone, sklep jednak nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producenta bez wiedzy Sprzedającego oraz ewentualne błędy w opisie produktów.

18. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą.

19. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, Sprzedający ma prawo obciążyć Klienta kosztami transportu.

20. Wszelkie spory strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego sądu powszechnego.

Witryna stworzona na platformie